قابلیت فوق العاده Windows To Go در ویندوز ۸
Modern and latest
جدیترین برنامه ها، نرم افزارهای کاربردی و مطالب آموزشی
پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, :: 16:41 :: نويسنده : Mesut

بعد از ریلیز شدن نسخه نهایی ویندوز۸، بحث های زیادی درباره ویرایش های مختلف این ویندوز مطرح شد. نسخه Pro برای کابران خانگی به فروش میرسه و نسخه Enterprise توسط مایکروسافت به شرکت ها فروخته میشه. نسخه Enterprise دارای یه سری قابلیت بیشتر نسبت به نسخه Pro هست. البته این قابلیت ها ظاهراً به درد کاربران خانگی نمیخوره. ولی این حرف درست نیست چون...
نسخه Enterprise دارای برنامه Windows To Go هست.
(به نقل از موبایلستان)

Windows To Go چیست؟

یک قابلت در ویندوز ۸ انترپرایز می‌باشد که اجازه بوت شدن و اجرا کردن ویندوز ۸ انترپرایز را از طریق ذخیره سازهای یواس‌بی مانند فلش دیسک‌ها و هارد دیسک‌های اکسترنال را می‌دهد. ایجاد کننده‌ی ویندوز تو گو بوسیله سایر نسخه‌های ویندوز ۸ پشتیبانی نمی‌شود.

قابلیتی که میشه به سادگی ویندوز ۸ رو با تمامی برنامه ها و تنظیمات شخصی، همیشه همه جا، در محیط کار و در مسافرت به همراه داشت.


با این قابلیت شما میتونین ویندوز ۸ رو به همراه تمامی نرم افزارهای مورد نیاز، بر روی یک فلش مموری 32 گیگابایتی نصب کنین. بعدش میتونین با وصل کردن فلش مموری ای که ویندوز ۸ بر روی اون نصب شده به یک کامپیوتر با سیستم عامل قدیمی تر ویندوز، از ویندوز ۸ و برنامه های نصب شده توسط خودتون به همراه تنظیمات شخصی، بر روی اون کامپیوتر استفاده کنین. یعنی کامپیوتر شخصی شما همیشه توی جیب شماست.

 

جزییات فنی

ویندوز تو گو با اتصالات یواس‌بی ۲ و یواس‌بی ۳ سازگار است و از هر دو سفت‌افزار UEFI و بایوس پشتیبانی می‌کند. هنگامی که ویندوز تو گو برای اولین بار در یک کامپیوتر بوت می‌شود، درایورهای مربوط به آن کامپیوتر نصب می‌شود و نیازی به ری‌استارت ندارد و پس از بوت شدن، مستقیما وارد ویندوز ۸ می‌شود. (به نقل از ویکی پدیا)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: